לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


All the things I'll never have

Avatarכינוי:  DarkROxen





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2016

אני לא מסוגלת


אני כבר לא מסוגלת לשמוע את קולך

פעם זה היה נעים ומתוק ומעורר פרפרים ומלווה בדופק לב מהיר

ועכשיו זה סתם מעיק ועצוב ומעצבן- בעיקר מעצבן

אני לא מסוגלת לשמוע את קולך

אולי נדבר שוב ביום מן הימים ואולי שום דבר כבר לא יפריע לי יותר לעולם

ואולי לא נשוב לדבר אף פעם ואשכח את כל מה שהיה ומכל מה שאי פעם היה יכול להיות

ואומרים שהגבול בין האהבה אל השנאה הוא נורא קטן

ואני כבר לא יודעת אם אני שונאת, אני לא שונאת ממש

אולי זו האדישות שכואבת נורא

אבל בינתיים

אני לא מסוגלת לשמוע את קולך

-

כמה הזוי זה המעבר הקיצוני בין להיות בסביבת אנשים כל הזמן לבין להיות בשקט של הבית? (*הזוי כמו המעבר בין הנושאים בפוסטים שלי)

זה מדכא אותי נורא בצורה קיצונית וקשה לי מאוד עם זה

שוב לבד

נכתב על ידי DarkROxen , 30/9/2016 23:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDarkROxen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DarkROxen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)